7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna
Publikováno dne 06. 05. 2015, Kategorie Zdraví a sport
4420 shlédnutí

7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna

Chcete mít hubenější hýždě a nevíte jak toho dosáhnout? Třou se vám o sebe, cítíte jak jsou zpocené a prostě vám to není příjemné? Věřte mi, znám to, všechny to známe. Ale nemusíte zoufat, lze s tím něco dělat. Níže naleznete sedm cviků, které by vám s tímto problémem měly pomoci. Pokud tyto cviky zkombinujete se zdravější stravou, dosáhnete požadovaného cíle. Zde tedy naleznete 7 cviků, každý na jednu minutu:

1. Běh na místě

Abyste zvýšily svůj srdeční tep a rozproudili krev do všech svalů, začněte sedmi-minutové cvičení během na místě. A to po dobu jedné minuty. Postupně zvyšujte rychlost, snažte se zapojit i ruce a zvedejte nohy výš a výš.

2. Dřep

Dřepy

Abyste dosáhly protažení všech svalů kolem stehen a zadečku, sedněte si do dřepu a v této pozici vydržte jednu minutu. Ujistěte se, že je celá vaše váha na patách a vaše tělo se nachází ve vzpřímené poloze. Může se zdát, že takto vydržet minutu bude snadné, ale jen si to zkuste a uvidíte! Stojí to za to! Při tomto cvičení ucítíte každý sval a to je dobře. Takže pěkně do dřepu, a s úsměvem. Děláte to přeci pro sebe :-)

3. Dřepy s výskokem

Když jste v podřepu, vyskočte, a nechte všechnu nashromážděnou energii ve vašich nohách vystřelit nahoru. Opakujte po dobu jedné minuty, mně se povedlo takto udělat 25 výskoků. Jen mějte na paměti, že po každém výskoku se musíte vrátit až dolů, zpět do potřepu. Jak se cítíte? Máme za sebou pouze 3 minuty tréninku :-)

4. Kolena do výšky

Běhejte na místě a snažte se opět zvedat kolena co nejvýše. Po chvilce pro změnu zakopávejte. Cítíte jak se vám prokrvují hýždě? Pak to děláte správně!  

5. Nohy do V a ruce až k zemi

Rozkročte nohy a pokuste se při natažených nohou dotknout země. Vydržte takto celou minutu. Toto cvičení se může zdát trošku zvláštní, hlavně je možné že bolest z něj přetrvá pár dnů. Proč? Toto cvičení totiž skutečně cílí na vnitřní stranu stehen

6. Výpady dopředu

Výpady dopředu

Udělejte krok vpřed a lýtko mějte v úhlu 90 stupňů se zemí. Pak toto opakujte i pro druhou stranu. Pokračujte ve střídání, každou nohu půl minuty. Toto cvičení umožňuje protáhnou svaly zvlášť na každé noze a přináší výborné výsledky. 

7. Zpětný kop

Předkloňte se a kopněte za sebe, aby zapracovaly svaly na nohách a zadečku. Nebojte se do kopu pořádně opřít, střídejte opět nohy. Dejte pozor, abyste neztratily rovnováhu, když provádíte zpětný kop. A taky nezapomeňte při kopnutí zakřičet nějakou dobrou kung-fu hlášku :-)

 

Věříte tomu, že tohle všechno se dá stihnout v sedmi minutách? Stačí jen 7 minut tohoto cvičení denně, zdravě jíst a vaše stehna budou hubenější a hubenější. Jen nezapomeňte, toto cvičení je výborný základ pro tenčí hýždě, stejně tak je ale důležitá vaše strava. Takže zahoďte čokoládu a pizzu a dejte přednost raději čerstvému salátu a ovoci. Každé vaše rozhodnutí, které uděláte, dláží cestu k lepší budoucnosti, která leží před vámi.

Cviky pro pevnější a větší prsa naleznete zde

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek:
Máte přehled o tom, s kým si váš partner píše na facebooku?
Ano (49 %)
Ne (11 %)
Nevím (40 %)

Oblíbené články

5 tipů, jak zpevnit svaly pánevního dna 5 tipů, jak zpevnit svaly pánevního dna

4 tipy, jak začít pravidelně cvičit 4 tipy, jak začít pravidelně cvičit

4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení 4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení

10 prověřených cviků, které vám zaručí skvělé výsledky 10 prověřených cviků, které vám zaručí skvělé výsledky

13 zdravotních potíží, kterých se zbavíte díky zázračným účinkům banánu 13 zdravotních potíží, kterých se zbavíte díky zázračným účinkům banánu

20 jednoduchých způsobů, jak rychle zhubnout už za týden 20 jednoduchých způsobů, jak rychle zhubnout už za týden

4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení 4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení

20 způsobů jak zhubnout, odpustíte-li si těchto 500 zbytečných kalorií denně 20 způsobů jak zhubnout, odpustíte-li si těchto 500 zbytečných kalorií denně

4 cviky pro pevnější prsa 4 cviky pro pevnější prsa

5 příznaků, že pijete málo vody 5 příznaků, že pijete málo vody

8 ingrediencí, kterými zpestříte své recepty na saláty 8 ingrediencí, kterými zpestříte své recepty na saláty

7 rostlin, díky kterým se snáze zbavíte negativní energie 7 rostlin, díky kterým se snáze zbavíte negativní energie

4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí 4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí

10 důvodů, proč začít s pole dance 10 důvodů, proč začít s pole dance

4 největší mýty o čokoládě 4 největší mýty o čokoládě

Komentáře

    Vložit nový komentář

    Mohlo by se vám líbit

    Další zajímavé

    4 místa, kde je radost se učit 4 místa, kde je radost se učit

    5 pomocníků proti horku v kanceláři 5 pomocníků proti horku v kanceláři

    8 roztomilých nápadů na makrónky 8 roztomilých nápadů na makrónky

    13 nejkrásnějších svatebních fotografií 13 nejkrásnějších svatebních fotografií

    12 skvělých a jednoduchých nápadů pro snadné zdobení nehtů 12 skvělých a jednoduchých nápadů pro snadné zdobení nehtů

    10 tipů, jak si rychleji najít kluka 10 tipů, jak si rychleji najít kluka

    2 skvělé tipy na osvěžující letní drinky 2 skvělé tipy na osvěžující letní drinky

    8 důvodů, proč holky dávají klukům kopačky 8 důvodů, proč holky dávají klukům kopačky