7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna
Publikováno dne 06. 05. 2015, Kategorie Zdraví a sport
6046 shlédnutí

7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna

Chcete mít hubenější hýždě a nevíte jak toho dosáhnout? Třou se vám o sebe, cítíte jak jsou zpocené a prostě vám to není příjemné? Věřte mi, znám to, všechny to známe. Ale nemusíte zoufat, lze s tím něco dělat. Níže naleznete sedm cviků, které by vám s tímto problémem měly pomoci. Pokud tyto cviky zkombinujete se zdravější stravou, dosáhnete požadovaného cíle. Zde tedy naleznete 7 cviků, každý na jednu minutu:

1. Běh na místě

Abyste zvýšily svůj srdeční tep a rozproudili krev do všech svalů, začněte sedmi-minutové cvičení během na místě. A to po dobu jedné minuty. Postupně zvyšujte rychlost, snažte se zapojit i ruce a zvedejte nohy výš a výš.

2. Dřep

Dřepy

Abyste dosáhly protažení všech svalů kolem stehen a zadečku, sedněte si do dřepu a v této pozici vydržte jednu minutu. Ujistěte se, že je celá vaše váha na patách a vaše tělo se nachází ve vzpřímené poloze. Může se zdát, že takto vydržet minutu bude snadné, ale jen si to zkuste a uvidíte! Stojí to za to! Při tomto cvičení ucítíte každý sval a to je dobře. Takže pěkně do dřepu, a s úsměvem. Děláte to přeci pro sebe :-)

3. Dřepy s výskokem

Když jste v podřepu, vyskočte, a nechte všechnu nashromážděnou energii ve vašich nohách vystřelit nahoru. Opakujte po dobu jedné minuty, mně se povedlo takto udělat 25 výskoků. Jen mějte na paměti, že po každém výskoku se musíte vrátit až dolů, zpět do potřepu. Jak se cítíte? Máme za sebou pouze 3 minuty tréninku :-)

4. Kolena do výšky

Běhejte na místě a snažte se opět zvedat kolena co nejvýše. Po chvilce pro změnu zakopávejte. Cítíte jak se vám prokrvují hýždě? Pak to děláte správně!  

5. Nohy do V a ruce až k zemi

Rozkročte nohy a pokuste se při natažených nohou dotknout země. Vydržte takto celou minutu. Toto cvičení se může zdát trošku zvláštní, hlavně je možné že bolest z něj přetrvá pár dnů. Proč? Toto cvičení totiž skutečně cílí na vnitřní stranu stehen

6. Výpady dopředu

Výpady dopředu

Udělejte krok vpřed a lýtko mějte v úhlu 90 stupňů se zemí. Pak toto opakujte i pro druhou stranu. Pokračujte ve střídání, každou nohu půl minuty. Toto cvičení umožňuje protáhnou svaly zvlášť na každé noze a přináší výborné výsledky. 

7. Zpětný kop

Předkloňte se a kopněte za sebe, aby zapracovaly svaly na nohách a zadečku. Nebojte se do kopu pořádně opřít, střídejte opět nohy. Dejte pozor, abyste neztratily rovnováhu, když provádíte zpětný kop. A taky nezapomeňte při kopnutí zakřičet nějakou dobrou kung-fu hlášku :-)

 

Věříte tomu, že tohle všechno se dá stihnout v sedmi minutách? Stačí jen 7 minut tohoto cvičení denně, zdravě jíst a vaše stehna budou hubenější a hubenější. Jen nezapomeňte, toto cvičení je výborný základ pro tenčí hýždě, stejně tak je ale důležitá vaše strava. Takže zahoďte čokoládu a pizzu a dejte přednost raději čerstvému salátu a ovoci. Každé vaše rozhodnutí, které uděláte, dláží cestu k lepší budoucnosti, která leží před vámi.

Cviky pro pevnější a větší prsa naleznete zde

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek:
Pojedete letos na dovolenou?
Ano (36 %)
Ne (58 %)
Nevím (6 %)

Oblíbené články

 Kostnice: univerzitní město s bohatou historií Kostnice: univerzitní město s bohatou historií

4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí 4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí

6 benefitů pobytu na čerstvém vzduchu 6 benefitů pobytu na čerstvém vzduchu

3 rady, jak zatočit s nepříjemným zánětem močového měchýře 3 rady, jak zatočit s nepříjemným zánětem močového měchýře

5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody 5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody

6 důvodů, proč pěstovat mátu 6 důvodů, proč pěstovat mátu

3 metody přerušovaného hladovění pro začátečníky: výhody, nevýhody a zdravotní přínosy 3 metody přerušovaného hladovění pro začátečníky: výhody, nevýhody a zdravotní přínosy

4 rady, jak s malým miminkem zvládnout horka 4 rady, jak s malým miminkem zvládnout horka

4 prospěšné cviky, které můžete dělat kdekoliv 4 prospěšné cviky, které můžete dělat kdekoliv

7 tipů jak proměnit sex na fantastické kardio cvičení 7 tipů jak proměnit sex na fantastické kardio cvičení

3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek 3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek

15 skvělých rad, jak se dožít vysokého věku! 15 skvělých rad, jak se dožít vysokého věku!

5 receptů na rychlou a zdravou snídani 5 receptů na rychlou a zdravou snídani

6 jednoduchých kroků k udržení dobrého zdraví vašeho těla 6 jednoduchých kroků k udržení dobrého zdraví vašeho těla

4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení 4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení

Komentáře

    Vložit nový komentář

    Další zajímavé

    4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení 4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení

    5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody 5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody

    30 kosmetický tipů pro krásu, které by měla znát každá dívka 30 kosmetický tipů pro krásu, které by měla znát každá dívka

    12 inspirací pro dokonalý design pokoje dospívající dívky 12 inspirací pro dokonalý design pokoje dospívající dívky

    17 známek toho, že bude navždy usilovat o vaši lásku 17 známek toho, že bude navždy usilovat o vaši lásku

    7 příznaků, že jste závislá na nakupování! 7 příznaků, že jste závislá na nakupování!

    7 věcí, které by si muži přáli, aby o nich ženy věděly 7 věcí, které by si muži přáli, aby o nich ženy věděly

    16 skvělých nápadů na tetování na zápěstí 16 skvělých nápadů na tetování na zápěstí