4 cviky pro pevnější prsa
Publikováno dne 08. 08. 2015, Kategorie Zdraví a sport
6474 shlédnutí

4 cviky pro pevnější prsa

http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercises

Nic než plastická operace nebo přibrání na váze vám skutečně prsa nezvětší. Když ale přijde na to, jak je zvětšit opticky, utratíme notnou část naší výplaty za podprsenky.

 

Push-upky a vycpávky však nejsou vaší jedinou možností. „Vyvíjení svalů pod vašimi prsy zvětší opticky jejich velikost,“ říká Jen Comas Kecková, certifikovaná trenérka a bývalá bodyfitnesska.

 

Buďme ale upřímní, tyto cviky nezvětší vaše Áčka na Béčka a výše. Pokud ale – stejně jako většina žen – jen zřídka cvičíte váš hrudník, přicházíte tak o skvělou, přirozenou cestu, jak zvětšením prsou dodat vašim prsům trochu šmrncu.

 

Následující cvičení bylo vytvořeno právě Comas Keckovou speciálně pro ženy. „Trénování hrudníku z různých úhlů a s dostatečnou zátěží zajišťuje dost stimulů k navýšení a nárustu svalové hmoty,“ říká. „To může dodat krásný tvar vašemu hrudníku.“

 

Klíč k tomu, aby tento plán byl efektivní: Ujistěte se, že máte dostatečně těžké činky. Měli byste cítit, jako byste mohli udělat další dvě opakování na konci každého setu, ale ne více. „Je důležité dávat si výzvy a zkoušet těžší zátěž, abyste nastartovaly nárust svalové hmoty,“ říká Comas Kecková. Cvičte tuto rutinu dvakrát za týden.

1) Dumbbell bench press

Lehněte si obličejem vzhůru na lavici a ruce mějte napnuté nad sebou. V kažé ruce mějte činku (a). Pomalu nechte ruce s činkami klesnout na stranu vašeho hrudníku (b), poté je opět zvedněte zpátky do počáteční pozice. To je celý cvik. Opakujte ho desetkrát, poté se přesuňte na cvik číslo dvě, a to bez pauzy.

2) Kliky

Začněte na všech čtyřech, dlaně mírně za úrovní vašich ramen, chodidla blízko u sebe. Vaše tělo by mělo být v jedné rovině od hlavy až po prsty na nohou (a). Klesněte dolů až se váš hrudník bude téměř dotýkat země. Držte vaše ruce v úhlu 45° k vašemu torzu (b). Setrvejte chvíli v poloze, poté se pomalu vraťte do výchozí pozice. Udělejte 10 kliků a odpočívejte 90 sekund.

Opakujte cviky 1 a 2 ještě jednou (abyste každé cvičení udělali dvakrát). Odpočívejte 90 sekund před cvikem 3.

3) Vyvýšený dubbell bench press

Posaďte se na seřiditelnou lavici a nastavte ji na nízké naklonění (asi 15 – 30°) a umístěte chodidla na podlahu. Pevně uchyťte dvě činky a držte je nad rameny, ruce napnuté (a). Pomalu je dávejte dolu ke stranám vašeho hrudníku (b). Setrvejte v poloze, poté opět činky zvedněte vzhůru. Desetkrát cvik zopakujte a posuňte se na cvik 4 bez pauzy.

4) Dumbbell fly

Lehněte si čelem vzhůru na lavici a mějte chodidla kompletně na podlaze. Držte pár činek nad vašimi rameny a mírně pokrčte lokty (a). Nechte lokty mírně pokrčené a posuňte činky směrem dolů, až budou na úrovni vaší hrudi (b). Stále mějte lehce pokrčené lokty a vraťte činky do výchozí polohy. Desetkrát cvik zopakujte. Odpočívejte 90 sekund.

 

Opakujte cviky 3 a 4 (abyste každé cvičení udělali dvakrát).

 

Díky těmto cvikům budou za pár dnů vaše prsa pevnější a větší - díky nově vytvořené svalové hmotě. 

 

Cviky pro hezčí zadeček naleznete zde. 

 

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek:
Těšíte se na Vánoce?
Ano (52 %)
Ne (31 %)
Nevím (17 %)

Oblíbené články

3 důvody, proč zkusit alespoň měsíc abstinovat 3 důvody, proč zkusit alespoň měsíc abstinovat

8 receptů na smoothie, které pomáhají zhubnout 8 receptů na smoothie, které pomáhají zhubnout

15 způsobů, jak přirozeně snížit hladinu cukru v krvi na zdravou úroveň 15 způsobů, jak přirozeně snížit hladinu cukru v krvi na zdravou úroveň

7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin 7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin

 Kostnice: univerzitní město s bohatou historií Kostnice: univerzitní město s bohatou historií

5 tipů na zdravou snídani, která vás zaručeně nastartuje! 5 tipů na zdravou snídani, která vás zaručeně nastartuje!

7 tipů jak proměnit sex na fantastické kardio cvičení 7 tipů jak proměnit sex na fantastické kardio cvičení

 Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte

6 jednoduchých kroků k udržení dobrého zdraví vašeho těla 6 jednoduchých kroků k udržení dobrého zdraví vašeho těla

5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody 5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody

2 pravidla opalování aneb jak bezpečně získat bronzovou pokožku 2 pravidla opalování aneb jak bezpečně získat bronzovou pokožku

13 pádných důvodů, proč meditovat každý den 13 pádných důvodů, proč meditovat každý den

11 kroků ke skvělé pleti 11 kroků ke skvělé pleti

5 skvělých přínosů aktivního uhlí pro naše zdraví 5 skvělých přínosů aktivního uhlí pro naše zdraví

3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek 3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek

8 dalších skvělých receptů na smoothie, které vám ještě navíc pomůžou i zhubnout 8 dalších skvělých receptů na smoothie, které vám ještě navíc pomůžou i zhubnout

4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí 4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí

5 dobrých rad pro výběr domácí infrasauny 5 dobrých rad pro výběr domácí infrasauny

Komentáře

    Vložit nový komentář

    Další zajímavé

    6 benefitů pobytu na čerstvém vzduchu 6 benefitů pobytu na čerstvém vzduchu

    4 rady, jak si zpříjemnit cestu letadlem 4 rady, jak si zpříjemnit cestu letadlem

    7 tipů jak odpustit a zapomenout 7 tipů jak odpustit a zapomenout

    7 tipů, jak překonat osamělost v předvánočním čase 7 tipů, jak překonat osamělost v předvánočním čase

    7 tipů na skvělé masky na vlasy 7 tipů na skvělé masky na vlasy

    4 rady, jak potěšit novopečenou maminku 4 rady, jak potěšit novopečenou maminku

    12 nejlepších věcí na faktu, že jste v létě single 12 nejlepších věcí na faktu, že jste v létě single

    37 životních zkušeností, které jsem se naučila za 37 let 37 životních zkušeností, které jsem se naučila za 37 let