1029

11nejlepších cviků pro perfektní zadeček (1. díl)

Publikováno 1. 6. 2015, Kategorie Móda a krása
3024 shlédnutí
11 nejlepších cviků pro perfektní zadeček (1. díl) http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercises

Cvičení pro perfektní zadeček – Toto zadejte do Googlu a uvidíte, kolik nepotřebných odkazů vám vyběhne. Poněkud frustrující pro dívku, která chce být ve formě a být atraktivní, že?

 

Já vám mohu pomoci! Po mnoha konzultacích s mým osobním trenérem, se ukázala naděje jak správně cvičit. Zde je prvních 11 cviků pro dokonalý zadeček. Nicméně, pamatujte si, že láska k zdravému životnímu stylu zahrnuje i omezení buchet a podobných dobrot. Místo toho se zakousněte do chutného celeru, zašněrujte botasky a jdeme na to!

1. Výpady dopředu (střídání nohou dopředu a dozadu)

Výpady dopředu

Výpady jsou to nejlepší cvičení pro váš zadeček.  Na začátku stůjte rovně a ruce mějte v bok. Poté udělejte jeden velký krok dopředu s poklekem tak, aby poklek svíral 90 stupňů a toto opakujte i s druhou nohou. Vše opakujte 15krát až 20krát s oběma nohama.

2. Boční výpady (cviky pro vnitřní část nohy)

Boční výpady

Boční výpady jsou velice podobné výpadům dopředu. Jenom na místo pokleknutí dopředu musíte jít dopředu s nohou celou narovnanou a bez držení střídat jednu a druhou nohu. Wow, je těžké udržet balanc že? :-)



3. Výpady dozadu

Výpady dozadu

Znovu, je to dosti podobné výpadům dopředu. Jenom (hádejte co?) místo výpadů dopředu děláte výpady dozadu, jednoduché, že? Možná byste toto měly dělat o trošku pomaleji než výpady dopředu, abys se předešlo pádu.

4. Dřepy

Dřepy

Toto cvičení je moje oblíbené. Dejte si ruce za hlavu a poté poddřepněte a představte si, jakoby pod vámi byla židle. Záda neprohýbej, buďte rovně jako by vás tahali za špagát. V poddřepu se zastavte ve chvíli, když jsou vaše stehna rovnoběžně se zemí a vaše kolena svírají 90 stupňů. Pokud vám to pomůže, můžete se zapřít o zeď, abyste udržely rovnováhu.

5. Běhání

Běhání

Běh není jen skvělé kardio cvičení. Je to také zázračné cvičení pro váš zadeček. Pomůže vám jakýkoliv typ chůze, ať už uvolňující a příjemný jogging nebo jen rychlá chůze. Takže neváhejte, zavažte tenisky a vyražte ven.



6. Nůžky

Nůžky

Ležte rovně na podušce s napnutýma nohama a pomalu zdvihněte jednu nohu do vzduchu. Zkuste nekrčit kolena. Poté se zapřete rukama o zem a zdvihněte boky, zkuste vydržet aspoň 5 sekund. Toto opakujte 15krát s každou nohou. Musíte cítít pálení, jinak není cvik účinný. Toto je jeden ze cviků, jehož účinky poznáte na svém zadečku okamžitě.

7. Aerobik

Aerobic

Všechno co děláte, je vlastně jenom krok nahoru a dolů jednou nohou a pak zase druhou. Aerobik může tedy být báječným cvičením pro zadeček! Pusťe si svoji oblíbenou písničku a zkuste cvičit do úplného konce nebo vyčerpání. Pokud vás toto doopravdy zaujalo, zkuste cvičit u videa nebo DVD. Wow!

8. Balet

Balet

Viděly jste někdy balerínu s povadlým zadečkem? Nikdy! To je proto, že mnoho pohybů v baletu je skvělým cvičením pro zadní část těla a hýždí. Nevěříte? Tak se zapište do kurzu pro dospělé začátečníky a uvidíte.



9. Překážková dráha

Překážková dráha

Jestliže je pro vás dálkového běhání dostupné, zkus běhat a přidat k tomu nějaké překážky. Tato kombinace s vyskakujícím pohybem zaručeně pomůže na vaše zadní partie.

10. Nůžkový výkop

Nůžkový výkop

Toto je typické pro Olgu Šípkovou, ale opravdu to pomáhá. Ležte na boku na zemi s nohama nataženýma a jednou rukou si opírejte hlavu. Vnější nohu zvedněte do vzduchu a vydržte tak 15 sekund a pak ji pusťte. Opakujte to 15krát na každé straně.

11. Ohýbání dopředu a výkopy

Ohýbání dopředu

Stůjte s nohama a rukama u sebe. Poté se ohněte dopředu a ve stejnou chvíli natáhněte jednu z noh za sebe s tím, že ruku pro vyrovnání si dáte před sebe. Něco jako holubička. Zní to lehce, ale je to jedno z nejtěžších cvičení vůbec. Opakujte 10krát až 12krát.

 

S tolika skvělými cviky na posilování zadečku, není možné nedosáhnout nějakého výsledku. Zkuste to a uvidíte, jak krásně budete vypadat v tenoučkých džínách tento podzim.

 

Další sadu jedenácti cviků na krásné hýždě a pozadí naleznete zde

 

A tipy pro Hubenější hýždě za 7 minut naleznete zde.

 

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek: