1034

11dalších výborných cviků pro perfektní zadeček (2. díl)

Publikováno 17. 6. 2015, Kategorie Móda a krása
2142 shlédnutí
11 dalších výborných cviků pro perfektní zadeček (2. díl) http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercises

Prvních jedenáct cviků naleznete zde: 11 nejlepších cviků pro perfektní zadeček (1. díl)

12. Stoj na jedné noze

Stoj na jedné noze

Začni tak, že budeš rovně stát na podložce s rukama v bok. Musíš mít nohy tak rovné jak jen to jde, bez toho aby ses přidržovala palců u nohou. Pomalu zvedni jednu nohu před sebe s vydrž tak 15 sekund. Potom ji pomalu polož a vystřídej. Opakuj 12krát až 15krát.

13. Diagonální výkopy

Diagonální výkopy

Stůj rovně s rukama v bok.  Pomalu zvedni nohu za sebe úhlopříčně k noze druhé. Stůj tak 15 sekund a pak vyměň nohy. Pokud se potřebuješ přidržet, vezmi si židli pro zachování rovnováhy.



14. Rotoped

rotoped

Tento přístroj je mým nejoblíbenějším mučícím nástrojem v tělocvičně. Proč? Protože hodina a půl neustálého cvičení napomáhá tvým zadním partiím a také krevnímu oběhu.

15. Stair stepper

Stair stepper

Tady máme další z přístrojů, které se objevují v tělocvičně a jsou dobré pro tvůj zadeček. Stair stepper je také dobré cardio, ale ujisti se, že nemáš slabá kolena. Jestli ne, tak neváhej a tvaruj zadnici.



16. Dřep na jedné noze

Dřep na jedné noze

Stůj rovně s rukama rovně před sebou. Poté poddřepni s nohou za zády, aby svírala 90 stupňů. Toto způsobí, že úhel trochu ohne koleno na druhé noze. Možná ale budeš potřebovat vystužit svoji nohu, která je za zády, polštářkem. Nechceš mít přeci odřená kolena, že?

17. Most

Most

Lež rovně na podušce. Poté pomocí rukou a nohou zvedni svoje tělo do vzduchu a vydrž tak alespoň 15-20 sekund. Opakuj 12krát až 15krát.

18. Rovná jak laťka

Rovná jako laťka

Opři se o svoje lokty na zemi, s tím, že tvoje bříško bude směrem dolů. Vytahuj se nahoru, Nohy musí být rovné a zkus to jen s pomocí palců u nohou. Zkus toto udržet tak dlouho jak můžeš. Zvládneš to na jednu, dvě minuty? Super, pokračuj a a dál tvaruj svůj zadeček.

19. Poskoky

Poskoky

Znáš něco více zábavnějšího a vyčerpávajícího než skákání na trampolíně? Toto je super cvičení, které můžeš provozovat z pohodlí domova spolu se svými dětmi. Neposiluješ jen svůj zadeček, dáváš dobrý příklad dětem a je to dobré pro tvůj oběhový systém.

20. Jízda na kole

Jízda na kole

Je jedno jaké si vybereš kolo, jestli nepřenosné nebo jízdní. Je důležité, že jízda na kole je velice dobrá na zadeček. Jestli jezdíš ráda venku, nezapomeň si vzít helmu – bezpečí především.

21. Jóga

Jóga

Jóga je dobrá pro formování svalů jako celek a dodává ti rovnováhu. Ale nezapomínej, že je dobrá také pro formování tvého zadečku. Zapiš se do kurzu pro začátečníky a užij si sluníčko.

22. Stahování hýždí

Stahování hýždí

Sestřenice Janča měla pravdu: Stahování hýždí může být i dobrým workoutem. Zkus stát rovně s nohama u sebe. Zvedni se na prstech a zatáhuj hýždě. Vždy drž tak 5 sekund. Potom se opět vrať do původní polohy a opakuj. Toto je také dobré pro posilování lýtek.

 

S tolika skvělými cviky na posilování zadečku, není možné nedosáhnout dobrého výsledku. Zkus to a uvidíš, jak krásně vypadáš v tenoučkých džínách tento podzim. Ale pamatuj si, že musíš tyto cviky kombinovat spolu s vyváženou stravou, dietou nebo s hodně cardiem. Uvidíž, že budeš ta nejkásnější z tvého okolí. 

 

Chceš-li mít i hubenější stehna, návod nalezneš zde.

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek: