1050

5způsobů, jak rychle změnit svůj život k lepšímu

Publikováno 1. 9. 2015, Kategorie Rady a návody
3558 shlédnutí
5 způsobů, jak rychle změnit svůj život k lepšímu http://www.womenworking.com/5-ways-change-your-life-fast

Když jste vyrůstali, pravděpodobně jste nevěnovali tolik pozornosti tomu, co si myslíte nebo jak přemýšlíte. Nyní už však nemůžeme věci dělat bez přemýšlení, slepé důvěry, a ani bez předpokladu o tom, co dělat můžeme a co ne.

 

Pokud budete věnovat pozornost tomu, o čem přemýšlíte, nebo co vám říkají vnitřní pocity, můžete změnit svůj život k lepšímu. Vaše chování i výsledky budou rychlejší, než si dokážete představit. Tady je 5 prohřešků, které si musíte uvědomit a vyhnout se jim, jak jen je to možné. Ve výsledku změníte svůj život k lepšímu a budete šťastnější během pár minut.

1) Předčasné uzavření

Předčasné uzavření je, pokud se dopředu rozhodnete, jaký pravděpodobně bude výsledek. Ten však může být v rozporu s tím, čeho jste doopravdy schopni dosáhnout. Uzavřete mysl. Pokud si řeknete „Nemohu to udělat.“, budete hledat cestu, jak dosáhnout toho, že to neuděláte. Problém není v tom, něčeho dosáhnout. Problém je v rozhodování. Nemůžete se rozhodnut, pokud nevidíte všechny možnosti.


Řešení:


Otestujte své předpoklady a závěry. Ať už je to Vaše umíněné „já nemůžu“ nebo že je nemožné uspět v práci. Zeptejte se sami sebe „Jak je možné, že ostatní jsou úspěšní a já ne?“ „Proč nemůžu uspět?“

2) Čtení mysli

Čtením mysli se naučíte číst v lidech. Co si ostatní myslí nebo co cítí, aniž by Vám to sami řekli. Když se to naučíte, budete na ostatní moci přenést své myšlenky a pocity a oni budou věřit, že jsou jejich. Dostanete se jim pod kůži.


Řešení:


Ptejte se, nepředpokládejte! Jsou na vás přátelé nebo šéf rozzlobení? Možná. Ale to nebudete vědět, dokud se jich nezeptáte. Myslíte si, že ostatní neocení váš talent? Jak to víte? Otestujte si vaši domněnku a zeptejte, co si o vás ostatní myslí.



3) Škatulkování

Děti často vyrůstají s nějakými nálepkami. Rodiče o nich říkají: „Jana je stydlivá.“ a tím Jana dítěti vsugerují, že je opravdu stydlivá. A Jana s tímto pocitem vyrůstá. Nálepky se stanou Vaší součástí. Nicméně, vaše nálepka přece nejste vy, je to jen a pouze nálepka. Je velký rozdíl mezi tím, říci „Jsem nedisciplinovaný.“ a „Často nedotáhnu věci do konce.“. V prvním případě se jedná o nálepku, v případě druhém je to popis Vašeho chování.


Řešení:


Pokud se chystáte zařadit sami sebe do nějaké škatulky. Dbejte na to, aby to bylo něco motivačního. Zkuste třeba nálepku „Odvážný“. To povede pomalými, ale jistými krůčky k lepší budoucnosti.

4) „Měl bych“

Měl bych a musím. Mezi těmito slovy je velký rozdíl. Pokud si usmyslíte „Musím zhubnout“ bude tím váš život těžší. Dr. Albert Ellis poukázal na to, že „měl bych“ je všude kolem nás (především v reklamách).


Řešení:


Sledujte, co je důležité pro vaši mysl – slova která pro vás něco znamenají. Slova, která ukazují, že nemáte na výběr a donutí vás něco dělat.

5) Zděšení

Tento termín používal Dr. Ellis, pro pacienty, kteří se příliš mnoho obávali. Také jde o Katastrofální myšlení nebo Celkové myšlení na budoucnost. To se stává v momentě, kdy předpovídáte, že se vám v budoucnu stane něco špatného. Prostě děláte z komára velblouda. Tímto je způsobena prokrastinace. Odkládáme věci, protože očekáváme, že budou mnohem horší, než ve skutečnosti jsou.


Řešení


Berte to s nadhledem. Pokud je pro Vás situace příliš těžká, zeptejte se na názor ostatních.

 

Přečtěte si pár tipů co dělat, abyste byli úspěšní.

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek: