1099

20jednoduchých způsobů, jak rychle zhubnout už za týden

Publikováno 21. 3. 2016, Kategorie Zdraví a sport
1882 shlédnutí
20 jednoduchých způsobů, jak rychle zhubnout už za týden http://dailymakeover.com/lose-weight-in-a-week/

Buďme upřímní: Všichni chceme zhubnout nějaké to kilo a vidět pozitivní změny na těle jak nejrychleji to jde. Ale naneštěstí to takto nefunguje. Hubnutí chce čas, a hodina ve fitku jen tak nerozpustí 5 kilo, které tak zoufale chceme pryč. Těchto 20 malých změn vám však pomůže všimnout si okamžitých výsledků a nižších čísel na váze, a to během několika dní. Zhubnout za týden? Rozhodně to lze!

1) Plánujte si jídla a noste s sebou zdravé svačiny

Čím více dopředu plánujete a máte ve všem jasno, tím méně se o vás budou pokoušet chutě na nezdravé jídlo, fast food, čipsy nebo sladkosti. Zkuste začít váš týden už v neděli, a to tím, že si naplánujete a připravíte jídlo na další den.

2) Pijte velké množství vody

Je to ten nejstarší trik, ale nevěnujeme tomu dostatek pozornosti. Je velmi důležité zůstat hydratovaný. Dostatečně hydratované tělo se postará o to, aby vše bylo tak, jak má být. Vodu tedy rozhodně nevynechávejte! 5 příznaků toho, že pijete málo vody, naleznete zde.

3) Omezte sůl

Sůl sice není sama o sobě zodpovědná za nárůst na váze, avšak napomáhá tomu tím, že zadržuje vodu. Pokud omezíte konzumaci soli, zbavíte se přebytečné zadržené vody, a tím i omezíte pocit nafouknutí.



4) Začněte polévkou nebo salátem

Pokud začnete oběd či večeři malou porcí polévky nebo salátem, nesníte toho tolik, protože se budete cítit syti rychleji. Plus, pokud budete jíst salát před jídlem, je méně pravděpodobné, že ho vynecháte. Dostanete tak do těla dostatečné množství živin.

5) Méně seďte, více se hýbejte

V současné době, kdy jsme všichni připoutaní k počítačům, je dost časté, že více sedíme než se hýbáme. Vyjděte si proto každý den na procházku a buďte aktivní, kdykoliv budete mít čas.

6) Jděte se projít před večeří

Krátká procházka před večeří, která většinou bývá tím největším jídlem dne, vám dlouhodobě pomůže zbavit se pocitu hladu. Budete se cítit uspokojeni jinak, zdravěji. Omezíte tak stres, a ještě ke všemu je to velmi jednoduchý způsob, jak spalovat kalorie a zůstat aktivní.

7) Jezte doma

I když si objednáváme v restauracích to zdánlivě nejzdravější jídlo, stále nemáme tušení, co všechno v něm je. Pokud si vaříte samy, víte přesně, co jíte. Takže se nemusíte bát skrytých kalorií.

8) Jezte potraviny bohaté na vodu

Ovoce a zelenina mají obecně vysoký obsah vody, tudíž vás rychleji zasytí a zároveň i hydratují, aniž byste museli jíst tunu kalorií nebo sacharidů.



9) Zasyťte se zeleninou

Jakmile se posadíte ke stolu, vrhněte se přímo na zeleninu předtím, než se pustíte do hlavního jídla. Pokud se prvně pustíte do zeleniny, sníte jí více, a tím pádem zásobíte vaše tělo potřebnými živinami.

10) Vynechejte bílé pečivo

Bílé pečivo, cukr, mléčné výrobky – i když chutnají naprosto výtečně, bylo dokázáno, že tyto potraviny vám pěkně zamávají se stravovacími návyky, které mohou skončit nárůstem váhy, pokud jich jíte příliš mnoho. A to ani nezmiňuji ty strašné chutě, které máte, když jsou základním kamenem vaší stravy. Nemusíte je vynechávat úplně. Ale omezíte-li rapidně jejich konzumaci, a budete-li se soustředit spíše na ovoce, zeleninu, celozrnné pečivo a zdravé bílkoviny, budete hubnout téměř bez námahy. A to myslíme zcela vážně.

11) Poťte se

Nezáleží na tom, co děláte, aby jste rozpumpovali vaše srdce, prostě to dělejte. Pět minut cvičení, ať je to například jen pomalý jogging nebo skákání panáků, je to stále lepší než vůbec nic. Tvoříte tím zároveň i nový a zdravější návyk, který povede k dalším zdravějším zvykům všeobecně.

12) Meditujte nebo zkuste jógu

Meditace může být neuvěřitelně přínosná, pokud potřebujete najít harmonii mezi tělem a myslí, aby pracovali jako tým. Jsme si vědomí, že koncept meditace může někomu ze začátku připadat úsměvný, ale meditace má opravdový přínos, který je zakořeněn v realitě. A to speciálně tehdy, když uvažujete nad vašimi stravovacími návyky a zdravím, a nejíte automaticky a bezmyšlenkovitě.

13) Pijte kávu

Nejlépe bez kofeinu, ale i s kofeinem dosáhnete výsledku. Kvalitní šálek kávy s trochou nízkotučného mléka vám bude připadat jako malá odměna, a tím vám pomůže od chutí na sladkosti, které byste jinak mohli jíst jen z nudy.

14) Kupte si krokoměr

Krokoměr je skvělým způsobem, jak mít přehled o vaší aktivitě. Jakmile začnete sledovat čísla, budete se chtít stále jen zlepšovat, a začnete být více aktivní.

15) Buďte bdělí

Je velmi jednoduché jíst bez přemýšlení o tom, co vlastně jíme. Ale věřte, nebo ne, přesně to je tou největší příčinou nadváhy, protože absolutně ztrácíte pojem o tom, co jste za den zkonzumovali. Nejezte před televizí nebo u pracovního stolu, a raději si vyhraďte pár minut jen a jen na jídlo, než abyste museli jíst a zároveň se věnovat dalším aktivitám. Mohli byste se snadno přejíst.

16) Myslete dopředu

Přemýšlení dopředu je rozhodně tou nejdůležitější věcí, protože pokud si všimnete všech těch momentů, kdy jste nakonec jedli nezdravé jídlo, nebo vynechali cvičení, zjistíte, že mají jedno společné – špatné nebo nedostatečné plánování. Pokud dlouho pracujete, naplánujte si fitko na ráno nebo na víkend, což je daleko realističtější než plánovat cvičení po práci, když víte, že budete příliš unavení.

17) Snídejte

Snídani se neříká „nejdůležitější jídlo dne“ pro nic, za nic. Začnete-li den celozrnným pečivem a zdravými bílkovinami, zbavíte se tak pocitu hladu v poledne. To zapříčiní, že raději sáhnete po salátu než po hamburgeru.

18) Choďte po schodech

Schody jsou v podstatě skvělým cvičením, tak toho využijte!

19) Zapracujte na svém postoji

Nejenže správný postoj udělá dojem, že jste štíhlejší, ale spálíte tím i více kalorií a napomůžete i trávení. Jednodušše tím, že se nebudete hrbit.

20) Dělejte malé změny

Malé změny jsou daleko jednodušší, a dodržují se lépe, než když se pokoušíte změnit celý životní styl najednou. Začněte přidáváním jednodlivých zvyků do vaší rutiny, a nic neubírejte. Budete hubnout a všímat si pozitivních změn, což vás namotivuje a budete chtít pokračovat.

 

S hubnutím vám může pomoct i lahodný koktejl, smoothie.

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek: